Objednajte si Brzdové oblożenie / -sada pre nakladne auta za nízke ceny

Brzdové oblożenie / -sada pre TOP značky kamiónov
Brzdové oblożenie / -sada pre TOP modely
Brzdové oblożenie / -sada pre nákladné autá TOP kvality: TOP značky
Brzdové oblożenie / -sada pre kamióny: Bestsellery v našom katalógu
Tieto produkty sú najpredávanejšie z katalógu Brzdové oblożenie / -sada. Najširší výber produktov najlepších značiek vám pomôže pri výbere Brzdové oblożenie / -sada za znížené ceny a zaručí vám dokonalú kompatibilitu do vášho kamióna alebo nákladného auta.
Brzdové obloženie pre brzdové čeľuste sú odolné trecie prvky, ktoré prichádzajú do kontaktu s bubnom a zastavia vozidlo v akejkoľvek situácii. Sú vyrobené z kompozitných materiálov a majú oblúkový tvar. Pripojujú sa ku kovovej doske, tzv. „čeľusti“. Ich vnútorné ohnutie kopíruje líniu klinu a vonkajšie ohnutie kopíruje tvar bubna.
Druhy brzdového obloženia pre čeľuste bubnovej brzdy pre kamiónyPodľa technológie výroby:
- Lisovanie za studena. Sú lacné a ich životnosť je asi 60 až 80 000 km.
- Lisovanie za horúca. Majú predĺženú životnosť (90–100 000 km) a vysokú cenu.
Trecie obloženie sa môže pripojiť k doskám dvomi spôsobmi:
- Lepidlom. Toto spojenie je menej spoľahlivé, preto ho väčšinou nájdeme v ľahkých nákladných autách.
- Nitmi. Tento druh upevnenia je určený pre ťažké záťaže.
Kvôli typickým prvkom prevádzky sú predné i zadné brzdové obloženia čeľustí bubnovej brzdy kamiónov predmetom vplyvu výraznej záťaže. S ohľadom na prudké prirodzené opotrebenie výrobcovia poskytujú možnosť inštalovať set obloženia samostatne od kovových dosiek.
Jedným z najčastejších dôvodov predčasného alebo nerovnomerného opotrebenia komponentov je nesprávne nastavenie brzdového mechanizmu. Ak je medzera medzi čeľusťami a bubnom menšia, ako je potrebné, existuje tu možnosť spontánneho brzdenia. Zvyšuje to riziko prehrievania komponentu a zhoršujú sa vlastnosti trenia.
Neustále preťažovanie vozidla tiež negatívne ovplyvňuje komponenty. Kvôli prehrievaniu sú komponenty brzdového systému predmetom vplyvu prílišnej mechanickej a tepelnej záťaže, a na povrchu sa môžu objaviť rôzne zárezy alebo praskliny.
Potrebné je zabrániť vniknutiu oleja a iných technických kvapalín na pracovný povrch brzdových čeľustí. Viedlo by to k šmýkaniu a zníženiu účinnosti bŕzd.
Trecí prvok je niekedy odtrhnutý od kovovej dosky. Deje sa to obvykle pri komponentoch nízkej kvality alebo v prípade nesprávnej inštalácie nitov.
Ako určiť poškodenie brzdového obloženia pre čeľuste bubnovej brzdy kamiónovBrzdový bubon má špeciálne okienka uzatvorené zátkami, určené na vizuálnu kontrolu stavu komponentu. Hrúbka trecieho materiálu sa denne meria pomocou posuvného meradla. Niekedy majú tieto komponenty aj snímače opotrebenia. Keď ich hrúbka dosiahne minimum, snímač pošle signál na palubnú dosku.
Opotrebenie trecieho povrchu je často indikované nepriamymi príznakmi: pískanie a rachot počas brzdenia, vychýlenie auta zo svojej trajektórie, predĺženie brzdnej dráhy. Keď sa objavia tieto príznaky, celý systém je potrebné skontrolovať a diagnostikovať.
AUTODOC: pohodlné online nakupovanieKamióny sú väčšinu vybavené odolným obložením na čeľustiach bubnovej brzdy. V našom online obchode si môžete kúpiť set týchto produktov. Zaručujeme vám najvyššiu kvalitu každého komponentu. Vybrať si môžete produkt podľa technických špecifikácií vášho auta, aj s pomocou od našich odborníkov, ktorí sú vždy pripravení pomôcť vám cez e-mail, telefonicky alebo cez online čet.
Dôverujte online nakupovaniu! Zakúpený náhradný diel môžete vrátiť v rámci 200 dní a vaše peniaze dostanete späť. Ako? Využite službu Bezpečná objednávka na našej stránke. Táto služba stojí iba 4,45 €.